Pagina's

vrijdag 29 mei 2015

Eigen poster collectie

Ik ben gek op posters dat is ook wel duidelijk te zien op mijn werkplek ;-) en dat inspireerde mij eigenlijk voor mijn eigen poster collectie.
Dus het idee in de groep gegooid en deze week zijn we er meteen mee aan de slag gegaan. Leuk ook om te ervaren hoe dit creatieve proces gaat! Weer heel wat anders dan kindermeubelen ;-)
Ik heb ook altijd precies in mijn hoofd hoe het eruit moet komen te zien, gelukkig heb ik mensen om mij heen die mij hierin volledig respecteren en zeeën van geduld hebben en me mijn gang laten gaan! En dan met name fotografe Linda Eibrink, zij weet precies in beeld te brengen wat ik in mijn hoofd heb! Fijn is dat :-) En ik vind het resultaat dan ook fantastisch! Al zeg ik het zelf ;-)




poster 2

poster 3

poster 4
We starten met een collectie van 4 posters (more are on their way ;-) )
We hebben eigenlijk nog geen naam voor de collectie, dus suggesties zijn welkom! Mocht je naam het worden, dan krijg je uiteraard een mooie poster thuisgestuurd!

De posters zijn alvast via de mail (info@studio-am.nl)  te bestellen, gewoon een mailtje sturen met welke poster je wilt en in welk format.

ze zijn verkrijgbaar in A4, A3 en A2 format en de prijzen zijn als volgt (inclusief verzendkosten):
A4 €   9,95
A3 € 14,95
A2 € 19,95

Geen opmerkingen: