dinsdag 26 mei 2015

Challenge week 3; Focus!

Afgelopen week was een drukke week, beetje chaotisch ook dus eigenlijk weinig tijd gehad om met die recepten aan de slag te gaan.
Ik heb al wel een hele lading lekkere en leuke recepten verzameld op Pinterest!

Door drukte vind ik het ook wel erg lastig de focus te houden, je vervalt dan toch sneller in je slechte gewoontes. Ook maar weinig afgevallen maar door de oefeningen die ik doe (ook beetje gesmokkeld door de drukte) voel ik toch al wel duidelijk verschil en mijn broeken zitten serieus al losser!

Komende week is het weer een hele drukke week dus een goede oefening om dan toch die focus te houden, want het werkt wel....echter als ik 's ochtends verkeerd start gaat het eigenlijk de hele dag mis...knop omzetten dus ;-)

Op Pinterest vond ik in ieder geval dit lekkere recept, een goeie tip voor als het mooie weer eraan komt!

Gewoon yoghurt met vers fruit in een ijsvormpje, invriezen en voila! Een lekker gezond tussendoortje :-)

X Mignon


1 opmerking:

Bonjade zei

Geweldig! Las net even wat posten van je terug: goed bezig. Dusse oefeningen.....
Wat doe je precies allemaal? Kan ik met je meedoen ;) Ha heb ook wel wat beweging nodig.
Dusse....ga op de voet je tips volgen.

Ijsje ga ik onthouden, lekkere en gezonde tip.

Liefs