maandag 11 mei 2015

Challenge; Ontzwangeren!

Maylin is inmiddels al weer ruim een jaar en een maand oud dus eigenlijk kan ik er niet meer omheen. Eigenlijk heb ik geen excuus meer want na drie zwangerschappen moet ik bekennen dat ik best wat kilootjes kwijt mag raken!

De illusie om weer in maatje 36/38 te passen heb ik niet, hoewel dit wel het maatje was die ik voor mijn eerste zwangerschap had, maar een gezonder gewicht dan wat ik nu heb kan zeker wel, sterker nog mijn streven is 20 kilo! Klinkt heel veel maar is ook echt nodig en ik ben dan ook 187 cm lang dus een heel eind ;-)

Met mijn maatje 36/38 was ik dus voorheen echt een splinter maar ik was dan ook dagelijks in de sportschool te vinden en trainde meerdere paarden per dag dus het koste me weinig moeite om slank te zijn....sterker nog ik at alles wat los en vast zat.

Ik ga dus de uitdaging aan! En ik ga het delen op mijn blog om voor mezelf op die manier ook een stok achter de deur te hebben!

Ik ga geen strikt dieet volgen want daar geloof ik niet in en als een gek de sportschool in gaat helaas ook niet want dat laat mijn gezondheid nu niet toe maar ik geloof wel dat ik ondanks dat toch aanpassingen kan doen.

Ik ga proberen twee keer daags gericht beweging te doen en meer op mijn voeding te letten.
Bewustwording, structuur en regelmaat zijn mijn keywords en komende week staat in het teken van die bewustwording, wat zijn mijn eetgewoontes, wat kan beter en hoe wil ik dat doen. Daarnaast ga ik op zoek naar een goed bewegingsplannnetje waarmee ik mezelf niet overvraag en te hard van stapel loop. Dit ga ik bijhouden in een soort dagboekje en ik zal volgende week maandag mijn bevindingen en plannen met jullie delen!

Mocht je mee willen doen? Be my guest! Graag!

Onderstaande quote hangt sinds vandaag bij mij op de koelkast!


Geen opmerkingen: