donderdag 2 juli 2015

Bedhuisje bij Nijhof in Baarn

Zo trots, Vorig jaar zomer bedacht ik tijdens een slapeloze nacht door dochterlief het kinderkamerconcept Bedhuisje en inmiddels hebben we al meerdere verkooppunten in NL en zelfs in Belgiƫ en Frankrijk!
Bizar hoe zoiets kan ontstaan! Beetje onwerkelijk ook.

We hopen de verkooppunten natuurlijk alleen nog maar verder uit te breiden en momenteel liggen er zelfs al aanvragen uit andere delen van Europa, ScandinaviĆ« en de US!
Erg spannend ook want tja iets bedenken kan ik wel maar alles eromheen heb ik natuurlijk total geen kaas van gegeten en dan heb ik het onder andere over transport! Poehee dat is een wereld op zich!
Ook zijn we bezig om een oplossing te vinden om de productie uit te besteden.

Maar het allerleukste is toch wel om je eigen collectie ergens te zien staan. Bij 3 Babypark vestigingen hebben ze al een opstelling staan maar de mooiste opstelling staat sinds deze week bij Nijhof Baarn! De complete collectie in verschillende kleuren en ook de twee nieuwste items de box en ladenkast! En zonder mooie aankleding zijn meubels ook maar meubels dus is alles aangekleed met de prachtige collectie van Roomblush!
En wat matcht dat mooi bij onze kleuren. Ik word er zo blij en trots van!
De beelden spreken denk ik voor zich ;-)











Geen opmerkingen: