vrijdag 30 oktober 2015

Friday Favorite Four> Oost, west, thuis, best!


Dit keer een heel persoonlijke Friday Favorite Four.
Mijn favoriete plekjes thuis..hoewel ik ben sowieso dol op ons huis..het is echt mijn Droomhuis.
Een aantal maanden terug zaten we nog middenin een eventuele verkoop, we wilden het roer omgooien en schepen verbranden, spreekwoordelijk uiteraard ;-)
We hadden zelfs al een ideaal nieuw stekkie gevonden...maar het mocht niet zo zijn.
De verkoop ging niet door, achteraf maar goed ook...ook al kleven er herinneringen aan de plek waar we wonen, we wonen echt fantastisch en zoiets vinden we nooit weer! Daarnaast biedt de woning nog tal van mogelijkheden en hebben we een heerlijke grote tuin voor de kids.

Onze zithoek is echt ons stekkie. We kijken graag films, samen of met de kids. En ik heb altijd plaids op de bank liggen om heerlijk onze weg te kruipen.


Mijn superfijne werkplek boven. Op de wand hangen allemaal poster met mijn favoriete quotes en met Maylin heb ik al heel wat uurtjes doorgebracht in de schommelstoel.

Aan onze eettafel wordt heel veel gedaan! Lekker knutselen met de kids, ik werk ook graag beneden aan de tafel wanneer ik aan het tekenen ben vanwege de lichtinval en er is aan deze tafel ook al heel wat af gegourmet!

De laatste maar zeker niet de minste! Nog een plaatje van onze woonkamer maar dan gaat het om de haard! Of het nu zomer of winter is, ik doe hem ten allen tijden aan. Vanwege de sfeer maar ook de heerlijke warmte!

Geen opmerkingen: