vrijdag 23 oktober 2015

Friday Favorite Four

Friday Favorite Four, wat is dat?

Iedere vrijdag zal ik mijn favoriete Pinterest Pins van die week selecteren.
Ik ben dol op Pinterest! Zodra de kids op bed liggen heb ik even een momentje voor mezelf met een kopje thee en de tablet op schoot met Pinterest! Het is inmiddels een verslaving en heerlijk om op die manier de mooiste beelden en inspiratie voorbij te zien komen!

Ik merk dat ik steeds meer behoefte heb voor wat donkerder kleuren om me heen. Dit plaatje vond ik erg mooi! Op de wand zit nagenoeg dezelfde kleur als op de wand in onze woonkamer. Maar de combi met blauw en oker vind ik ook bijzonder geslaagd!



Deze afbeelding pinde ik zondag na aanleiding van de aflevering van VTwonen weer verliefd op je huis.  Ik heb natuurlijk wat met huisjes ;-) en Bedhuisje kan je ook met een box combineren maar dit vond ik toch ook wel een hele leuke oplossing om van iets lelijks (de box waar je met kleine kinderen niet zonder kan) toch iets leuks te maken!


Dit zijn de Flexa kleuren van 2016! Okergoud is algemeen de kleur van 2016! Ik zei vorig jaar al dat goud wel eens de opvolger kon worden van het koper wat we de afgelopen jaren veel hebben gezien. Beiden matchen trouwens heel mooi met roze (mijn lievelingskleur) en pasteltinten. Ik word hier wel blij van!

Van dit kleurenpalet voor op de kinderkamer wordt ik ook echt blij! Momenteel ben ik volop inspiratie aan het zoeken voor de nieuwe fotoshoot van Bedhuisje en ook deze afbeelding heb ik daarvoor geselecteerd! Deze foto is van Hebe van Cozykidz een winkel en webshop waar je de leukste items vind voor op je kinderkamer!

Ik ben benieuwd naar jullie #FridayFavoriteFour doe je mee?
Ook dol op deze plaatjes, klik dan op de link bij de foto zodat je ze zelf ook bij je favoriete pins kunt zetten!



2 opmerkingen:

Bonjade zei

Ha zit te wachten op je mooie post met eten ;) Zie hem voorbij komen in de leeslijst maar ha.....nog steeds niets.....;)
Vind het juist zo interessant ;)

Fijne zondag

Liefs

Mignon van de Bunt zei

Hij staat online ;-)