dinsdag 20 oktober 2015

June Interiors!

Als je mijn blog een beetje gevolgd hebt weet je dat ik per april gestopt ben met mijn winkel en webshop Authentique Mignon. Een heel ingrijpende keuze maar het was de beste keuze. Toch was Authentique Mignon wel echt een kindje van mij, het was echt wie ik ben.

Maar de webshop is natuurlijk voortgezet door June Interiors! Je herkent er nog wel een beetje Authentique Mignon in maar ze hebben toch echt ook een heel eigen toffe uitstraling en ook hun eigen meubelcollectie!
En dat is niet het enige onlangs hebben ze ook hun eigen winkel geopend in Arnhem! Hoe tof is dat! En het voelt ook wel een trots omdat ik toch een beetje betrokken ben geweest bij hun start!

Dus ben je in de buurt van Arnhem (Zo niet dan is het alsnog de moeite waard! Arnhem is een leuke stad!) Dan moet je dus echt een keertje naar June Interiors in het modekwartier gaan. Ze verkopen hele gave kindermeubelen en accessoires van hun eigen collectie, ze verkopen Bedhuisje (hoe leuk is dat! :-)) en daarnaast nog veel meer toffe merken waaronder een van mijn persoonlijke favorieten de lampen van Studio Snowpuppe!










Dus ben jj op zoek naar toffe spulletjes voor op de kinderkamer dan ben je bij June Interiors op het juiste adres! www.juneinteriors.nl


Geen opmerkingen: