vrijdag 13 november 2015

Friday Favorite Four> Trends

Trends, ieder jaar zijn ze er weer. Maar waar komen die trends nou vandaan?
Trends zijn eigenlijk een beweging die wij in de samenleving maken en die door designers over de hele wereld gesignaleerd en vertaald worden naar collecties, beginnend bij de Fashion, gevolgd door het Interieur.

Hoe belangrijk zijn trends eigenlijk? Eigenlijk heel belangrijk en ook al ben je er totaal niet mee bezig, volg je ze niet, of wil je er niet aan mee doen. Onbewust doe je het toch doordat ze het gevolg zijn van de ontwikkeling die wij als mensen in de samenleving maken en ook wordt je smaak onbewust gevormd door alle media.

Ik vind het ieder jaar weer mooi om te zien hoe de trendwatchers, de trends voor de komende seizoenen weten te voorspellen. Op Pinterest heb ik een speciaal bord voor de trendvoorspelling.
Hierbij mijn favorieten voor 2016/2017!

Trend: Gypsy Spring Summer 2016 met bloemenprints en heldere kleuren. Ook zie je hier  de nieuwe trendkleur van 2016 Okergoud een kleur die nu al enorm populair is!

Foxy Lady Fall Winter 2016 Mooie warme verzadigde kleuren met een Vintage gevoel. Leuk voor op de kinderkamer maar ook geweldige najaarstinten!

Floral Belle Autumn Winter 2017 Bloemen patronen, romantiek en pastellen. Zo mooi om te combineren  en het past ook in veel Interieurstijlen, de bloemen patronen zijn lief maar door het kleurgebruik is het toch stoer.

Buttermint Haze Autumn Winter 2017  Bijna al mijn favorieten pastelkleuren bij elkaar! Paars is niet mijn ding maar het zijn geen zoete pastels, juist lekker stoer. Love it!


Bron: patterncurator.org

Geen opmerkingen: