dinsdag 18 april 2017

Doe jij ook mee?

Wat een toffe reacties heb ik allemaal gehad op mijn posts van mijn 9-daagse cleans!
Zoals ik in mijn vorige blog ook al schreef ben ik zelf ook zo enthousiast en geeft het mijn zo'n goed gevoel.
Inmiddels is dit voor mij dag 9 van de cleans, dus zit het er voor mij bijna op.
Maar ik ga wel een vervolg inzetten!

Door alle enthousiaste reacties ontstond er bij mij een idee.
Het lijkt mij superleuk om degene die ook aan de slag willen met een cleans voor meer vitaliteit en energie en een start te willen maken aan een (nog) gezonder leven om samen een groep te vormen.

Gezamenlijk zal ik jullie dan wegwijs maken door deze 9 daagse cleans, ik zal jullie van tips voorzien voor andere andere de lekkere smoothies die je voorbij hebt zien komen maar ook een aantal tips voor de maaltijd van 600 calorie├źn die je vanaf dag 3 mag hebben.
Daarnaast is het natuurlijk heel erg fijn als je met elkaar ervaringen kunt delen, steun kunt zoeken wanneer je het even lastig vind de chocola te weerstaan en bij mij terecht kan met al je vragen.

De cleans is onder andere op basis van Aloe Vera en wat deze plant allemaal voor je kan doen, kan je via de volgende link lezen onderaan de pagina >>>>

Wat ik zelf heel fijn vind aan deze cleans is dat het op de eerste plaats geen crash dieet is! Het is vooral gericht op reiniging en een gezonde kickstart!
We zijn in ons leven vaak al druk zat, druk met werk, de kinderen, ons sociale leven. Er word veel van ons verwacht en daardoor maken we niet altijd de beste keuzes voor onszelf. Het is dus goed om eens in de zoveel tijd even goed stil te staan bij jezelf en hoe je goed voor jezelf kunt zorgen.

En dat wil ik heel graag samen doen, want samen is veel leuker dan alleen ;-)

Are you in?

Appel Kaneel Smoothie (smaakte net als appeltaart!)


De cleans van 9 dagen bedraagt 120,- hiervoor krijg je dan een pakket thuis gestuurd met alle benodigdheden, het enige wat je zelf toe moet voegen zijn de boodschappen voor de maaltijd en wat gezonde groenten en fruit.
Daarnaast zal ik je toevoegen aan een besloten Facebook pagina waar ik dus alle tips zal delen en waar je je ervaringen kunt delen en vragen kunt stellen.
Ik wil maandag de 24e starten, belangrijk is dat we dan eerst een aantal dagen afbouwen (o.a. geen alcohol, koffie en suiker) zodat je optimaal aan je detox kunt beginnen.
En ja er zitten misschien wat feestdagen tussen maar dat mag geen excuus zijn want dan is er altijd wel een excuus om het niet te doen ;-)

Stuur je me een mailtje met je gegevens als je wilt starten en dan zorg ik voor de bevestiging en dat je pakket besteld gaat worden. info@mignonvandebunt.nl

Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in!

Liefs,

Mignon

Geen opmerkingen: