Pagina's

dinsdag 27 september 2016

Love Your Interior

Het is al een poosje stil op mijn blog. Dat heeft als grootste oorzaak dat ik het gewoon te druk heb. En dat is leuk hoor, ik mag werken aan ontzettend leuke en uiteenlopende opdrachten. Maar daarnaast heb ik in januari ook Love Your Interior opgericht, een platvorm alwaar we superleuke cursussen geven op het gebied van interieur.
En ik schreef er ooit al eens eerder over, focus is heel belangrijk en dus lag de laatste periode de focus op mijn opdrachten en Love Your Interior.

Of ik de komende tijd weer aan het bloggen ga? Dat weet ik nog niet maar wil je op de hoogte blijven van waar ik zoal mee bezig ben? Dan verwijs ik je graag naar de volgende websites ;-)

www.mignonvandebunt.nl

www.loveyourinterior.nl


Lieve groetjes,

Mignon


Deze mooie foto is onlangs gemaakt door Henny van Belkom tijdens de fotoshoot voor een binnenkijker bij ons in huis :-)

5 opmerkingen:

Emilia zei

Aah wat jammer!

Sarah zei

Geweldig stijltje! Heer fris en open ziet het er uit

Mignon zei

Dankjewel Sarah :-)

Julia zei

Onwijs leuke inrichting! Ik ben zelf op het moment helemaal weg van dat groen blauwe.

Melissa zei

Wat een leuk project om cursussen te geven!