Pagina's

woensdag 23 december 2015

Fabels

Een pareltje die ik echt met jullie wil delen! We zijn volop in voorbereiding voor de nieuwe fotoshoot van Bedhuisje en dan ben ik 's avonds met regelmaat online op zoek naar leuke producten welke we kunnen gebruiken bij de aankleding en styling.
Zo kwam ik ineens op de website www.fabelsoutofvintage.nl terecht en daar werd ik wel zo ontzettend blij van!

Een fabel is een muurtrofee gemaakt van Vintage stoffen! Iedere fabel is uniek want de stoffen worden exclusief voor het maken van een Fabel gebruikt.
En wat nog leuker is dat je ook je eigen dierbare stoffen kunt opsturen en Lauri maakt dan je eigen Fabel naar keuze met je eigen stoffen! Superleuk natuurlijk om iets dierbaars op deze manier te hergebruiken en een nieuwe bestemming te geven.

Vandaag komen onze Fabels binnen, ik heb er twee uit de webshop gekozen. Kan niet wachten tot we daadwerkelijk de foto's gaan maken...en daarna mogen ze lekker op de kinderkamer blijven hangen ;-)

Welke Fabels ik heb uitgekozen is nog even een geheim maar onderstaande exemplaren kan je nog vinden in de webshop van Lauri.










Geen opmerkingen: