Pagina's

dinsdag 8 februari 2011

Miracles of our life

Vandaag zat ik de hele dag vol spanning te wachten op een pakketje. Normaal is de postbode rond de klok van half 2 bij ons en juist net vandaag was hij een stuk later...grrr :-)

We hadden namelijk een canvas doek besteld bij Heidi van LaFlotte en de webwinkel Zemz. Ze maakt de prachtigste dingen en ik was zo gecharmeerd van haar canvas schilderijen dat wij dat ook graag wilde voor onze kids.

En ja zo tegen half 3 arriveerde de postbode met een grote doos!
Snel de doos open en daar zat een prachtig verpakt kado in, een feestje op zich, alsof ik jarig was.
Bij zonde om het uit te pakken...maar heb het natuurlijk wel gedaan...na eerst wat foto's gemaakt te hebben :-) (dat ik het geduld kon opbrengen poeh haha)



We hadden vantevoren wel aangegeven hoe we het ongeveer wilden hebben maar wisten nog niet hoe het geworden was. extra spannend dus.
Ik was zo blij toen ik het had uitgepakt! Ik vind hem geweldig en hij past perfect bij ons. Een groot hart dat de liefde weergeeft voor onze kids, een prachtige tekst, de namen van de twee jongens en een klein vlindertje dat symbool staat voor het kindje dat we verloren hebben.


De bedoeling was om het schilderij op onze slaapkamer te hangen, maar eigenlijk vind ik dat zonde. Zoals ik eerder al schreef werk ik vanuit huis en heb hem dus even lekker in de woonkamer opgehangen zodat we er volop van kunnen genieten.


7 opmerkingen:

Heidi zei

Wat leuk om te lezen en terug te zien!
haha, je had van de verpakking foto's gemaakt!

Ik vind het super dat je er zo blij mee bent!

grtjsss

Home and Lifestyle zei

Aan Heidi kun je zo'n opdracht wel over laten...alles wat zij maakt is super! Mooi dat het vlindertje er op staat...

Een lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

wat een mooi idee. ik had het bij Heidi al gelezen en nu bij jou... wat mooi!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Tuur zei

Hij is echt geweldig!
super bijzonder!
en het vlindertje...stil van...

ByIngeborg zei

Hallootjes,

Prachtig hoor wat Heidi voor je heeft gemaakt. Dat kun je zeker aan haar overlaten.
Ik had ook al een schilderij van haar in het nieuwe Flavourzine zien staan. Een digitaal magazine van Flavourites.nl.
Fijne dag gewenst.
Groet, Ingeborg

Bonjade zei

Wat een mooie symboliek.
Ga je mooie blog volgen hoor.
Fijn weekend

Bonjade zei

Wat een mooie symboliek.
Ga je mooie blog volgen hoor.
Fijn weekend