Pagina's

zondag 8 juni 2014

I love pallets!

Dat ik gek ben op pallets weet iedereen uit mijn omgeving inmiddels wel.
Wat jaren terug begon op beurzen met een enorme palletbank om de collectie kussens te presenteren, ging vervolgens thuis verder met een palletbank in de tuin en een pallet salontafel, ook in de winkel maak ik volop gebruik van pallets. Mijn voorkeur gaat uit naar Europallets, deze zijn vaak mooi verweerd en hebben gave stempels op het hout maar geverfd zijn ze ook erg gaaf!!

Inmiddels zie je overal pallettafels en banken en nog veel meer leuke oplossingen met pallets!
De tafel heeft bij ons inmiddels plaats gemaakt voor wat anders...want hoewel we hem al een aantal jaren hadden staan erg praktisch is het niet met al die kinderdrinkbekers die net iets te vaak op het randje werden gezet ;-)
Onze pallettafel tijdens een shoot voor het tijdschrift Woonwens

De tuinbank hebben we nog steeds en biedt inmiddels ook huis aan een schattig egeltje!

Onze loungebank in de tuin
En tot mijn blijheid hebben we nu boven ook een palletbank! In de ruimte tussen de overloop en onze slaapkamer hebben we nu een heerlijke loungeplek waar je jezelf even lekker terug kan trekken en lekker rustig kan gaan zitten lezen.



Geen opmerkingen: