Pagina's

zaterdag 23 augustus 2014

Adempauze

Geheel spontaan heb ik deze week besloten even een weekje adempauze in te lassen.

De rollercoaster dendert maar door, 1,5 week na de geboorte van onze dochter was ik geheel tegen de planning in door omstandigheden al weer fulltime aan het werk.
Niet iets waar ik trots op ben want neem van mij aan dat doet je lijf niet veel goeds en het heeft echt wel consequenties voor mijn gezondheid gehad! Ik zal het dan ook niemand adviseren maar in dit geval kon het helaas echt niet anders, het grote nadeel van het ondernemerschap laten we maar zeggen ;-)

Vervolgens kregen we keer op keer privĂ© ook het nodige te verduren met een climax een week geleden en dan ga je even goed beseffen wat er nu werkelijk echt toe doet!
Je familie en je lieve vrienden!
Om nou niet de indruk te wekken dat mijn leven momenteel alleen maar kommer en kwel is...er gebeurt gelukkig ook nog genoeg moois, we hebben drie prachtige gezonde kids, ik heb hele leuke opdrachten en de winkel wordt ook alsmaar drukker maar al het slechte nieuws opvolgend op elkaar was laten we maar zeggen de spreekwoordelijke druppel!
Ik ben moe, heb pijn, ben boos en verdrietig tegelijk, wat is het leven toch soms oneerlijk!

Dus deze week even een weekje tijd voor manlief, de kids, familie en mijn beste vriendje!

De winkel gaat dus volledig tegen mijn principes in een weekje dicht! De webshop blijft uiteraard gewoon open alleen de bestellingen zullen pas op 1 september verzonden worden.

Onderstaande quote zegt denk ik genoeg ;-)


 

Geen opmerkingen: