Pagina's

donderdag 8 januari 2015

Kers op de taart!?

Het kan de meeste die mij waar dan ook volgen op social media niet ontgaan zijn dat ik dol ben op Designer stoelen! En nee mijn huis staat er helaas niet vol mee....er staan ook nog een paar kind veilige stoelen....niet dat design stoelen voor kinderen niet veilig zijn...maar andersom dan dus he ;-)

Ik schreef al eerder over mijn voorliefde voor de wel bekende klassieker DSW van Charles and Ray Eames (waarvan er inmiddels twee aan de eettafel staan te pronken...jippie!!!)

Maar er is er nog eentje die al heel lang heel hoog op mijn verlanglijstje staat en die meer dan fantastisch op m'n nieuwe werkplek zal staan!

Nu hoor ik je denken, tja eigenlijk niet meer origineel zo'n designer stoel...je kunt geen tijdschrift openslaan of tv programma kijken of ze worden wel ergens gebruikt.
Dat is zo, maar dat is ook niet voor niets! De stoelen zijn niet voor niets Designerstoelen geworden! Ze zijn tijdloos, passen nagenoeg in ieder interieur en zelfs als je woonsmaak in de loop der jaren verandert blijf je die stoelen mooi vinden!

Over welke stoel ik het dan nu heb? De Panton Chair!
Oftewel een van de bekendste stoelen ter wereld gemaakt door Verner Panton! Leuk weetje...de Panton chair is geïnspireerd op het ontwerp de Zig Zag van onze eigen Gerrit Rietveld! (voor de interieur en design goeroes onder ons ;-) ) en was de eerste stoel die gemaakt is uit 1 stuk doorlopende kunststof.
Hij mag dus met recht een designer klassieker genoemd worden!

http://www.pinterest.com/pin/122300946107239136/


En ik vind hem mooi!
Volgende week wordt er volop geklust in ons huis voor een aantal Styleguides die gemaakt moeten worden...mijn huis wordt dus even als Studio gebruikt maar leuker nog een aantal plekken die aangepakt moeten worden, worden nu ook daadwerkelijk aangepakt voor deze Styleguides waaronder dus mijn werkplek! Tja en die stoel zou dan ook echt wel de kers op de taart zijn!

Wie weet staat die er binnenkort ;-)

En weet je nog waar je die gave DSW stoelen kon scoren? Dat kan bij www.designerchairs24.com en laten ze daar nu dan ook de Panton Chair hebben! http://www.designerchairs24.com/d_eu_eng/panton-chair-white

Shop ze ;-)

Geen opmerkingen: