Pagina's

woensdag 27 mei 2015

Mooie herinneringen maken!


Het leven is erg betrekkelijk dat is mij het laatste jaar wel duidelijk geworden. Iedereen leeft continue in een sneltreinvaart, we willen alleen maar meer en meer en vergeten soms daarbij de dingen die er werkelijk toe doen! Vaak komen we er pas achter als het al te laat is.
 
Onlangs heb ik afscheid moeten nemen van mijn beste vriend. Gelukkig was hij twee weken daarvoor het weekend lekker bij ons geweest, het was een heerlijk weekend. Gas terug en met ons allen lekker genieten. Nu besef ik me pas dat we dat weekend hele mooie herinneringen hebben gemaakt.. Dankbaar voor het feit dat we dat weekend gehad hebben en verdrietig dat we dat nooit meer samen kunnen doen.
 
Het is zo belangrijk om mooie herinneringen te maken want soms is dat het enige wat je nog hebt en hoe mooi is het dan om die herinnering vast te leggen en er iets tastbaars van te maken.
 
Ik weet nog goed toen de oudste geboren werd dat ik overal foto's van maakte, bij de tweede was dat al een stuk minder en nu bij de derde helemaal minder. Stom eigenlijk want je kunt er zulke mooie dingen mee doen!
 
Van de twee jongens hebben we twee prachtige canvassen op de schouw staan, ik ben niet zo van de portret foto's maar via Cindysign kwam ik bij een fotograaf terecht die de jongens wel heel mooi heeft vastgelegd! En daar hebben we dus een canvas van laten drukken!
Onze Maylin, de jongste moet er ook nog aan geloven want van haar willen we natuurlijk ook zo'n mooie canvas op de schouw.
 
 
 
 
 
 
Wat ik al wel van hun heb is een geweldig fotobehang in onze hal met een spontane foto van hun drietjes samen. En zo'n mooie herinnering hoeft niet eens duur te zijn, je hebt al een canvas schilderij vanaf 7 euro! Doordat  het zo betaalbaar is, is de drempel ook laag om er eens iets heel anders mee te doen. Zo kun je naast eigen foto’s ook afbeeldingen van internet vergroten en deze laten afdrukken op canvas of een schilderij voor de kinderkamer maken. Er is van alles mogelijk en wanneer je er op uitgekeken bent bedenk je toch gewoon weer wat nieuws…
 
Ook ben ik gek op quotes, als je daar een afbeelding van hebt kan je die ook op canvas laten drukken, leuk om te combineren met posters op een wand. Op die manier krijg je verschillende dieptes en wordt het geheel lekker speels! En een collage op canvas is ook wel heel erg leuk!
 
 
Ideeën genoeg, ga dus maar heel veel mooie herinneringen maken!
 
Liefs,
 
Mignon

Geen opmerkingen: