Pagina's

zondag 26 januari 2014

Cocoonen

De verbouwing loopt echt op zijn eind.

Beide jongens moeten verhuizen naar een andere kamer, wij verhuizen naar de nieuwe bovenverdieping..en nee nog geen babykamer,  ze komt eerst gezellig bij ons op de kamer.
Ik vind dat ideaal en heb dat in het begin ook met de jongens gedaan...maar of alles ook echt voor de tijd af is ..pfff daar begin ik me toch echt een beetje zorgen over te maken.

Stiekem kan ik er wel om lachen want het is nooit anders geweest...bij nr 1 zat ik de hele zwangerschap middenin een verbouwing/verhuizing en het opzetten van een bedrijf en was alles net nipt klaar...bij nummer 2 was het ook alles behalve rustig, zat manlief in het buitenland en heb ik tot de laatste dag gewerkt om vervolgens na twee weken ook alweer aan de bak te zijn :-)
Dus heel herkenbaar, het enige wat ik dit keer wel echt anders wil doen is zodra ze er is, echt tijd te nemen om met ons allen aan ons nieuwe gezinslid te wennen en toch echt een paar weekjes thuis te zijn...of het lukt weet ik niet...loslaten is niet mijn sterkste punt maar ga het in ieder geval proberen! ;-)


Dit plaatje zie ik in ieder geval al wel zitten...lekker cocoonen met het hele gezin :-)

Geen opmerkingen: