Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

Verbouwing richting eind??

Ik heb er al eerder over geschreven...we zijn aan het verbouwen. Inmiddels zelfs al twee jaar ;-)
Tot twee maal toe is me gezegd dat het hele project voor de kerst klaar zou zijn...inmiddels heb ik toch wel het vertrouwen dat het voor de kerst 2014 toch echt klaar is :-)
Want tja met een derde op komst en zoonlief van 3 die inmiddels al drie jaar bij ons op de kamer slaapt hebben schoonpaps en manlief haast gekregen ;-)
Ze zijn ook beide hartstikke druk en alles gebeurd in hun vrije tijd en dat in een oud huis van 1880 is toch echt een hele klus!

Maar heerlijk om er straks een complete verdieping bij te hebben en wijzelf en de kids allemaal een eigen kamer!

Ik kan dan ook niet wachten tot ik lekker los mag gaan met de inrichting! Een hoofd vol ideeën die ook voor de nodige discussies zorgen haha...want tja mannen denken vooral praktisch en tja als interieurontwerper en styliste kijk je er soms toch echt even iets anders tegenaan ;-)

Ik vind originele details heel belangrijk vooral in zo'n oude woning maar vind het ook heel leuk om contrasten daarin op te zoeken.
Zo komen er in de slaapkamer en op de overloop authentieke balken plafonds maar ligt er op de vloer underlayment, leuk om op die manier contrasten te creëren!

 Pinterest zorgt ook voor een flinke dosis inspiratie, lekker nu 's avonds op de bank veel ideën opsnuiven ;-)!






Geen opmerkingen: