Pagina's

vrijdag 24 januari 2014

Gerommel

Volop gerommel op dit moment......maar met nog ongeveer 8 weken te gaan...toch nog echt te vroeg!
Te vroeg voor de geboorte van onze dochter maar ook veel te vroeg voor mij want heb mijn werk nog niet klaar 8-) en dan heb ik het nog niet eens over thuis!
oh oh de hormonen gaan toeslaan ;-) ben op kantoor heel druk met al het werk af te werken zodat de dames tegen de tijd dat ze het echt zonder mij moeten doen met een gerust hart verder kunnen.
Ook moet er thuis nog het nodige gebeuren want tja de kleine meid heeft twee grote broers dus alles voor jongens heb ik in huis maar was toch echt niet van plan haar bijv. jongenskleertjes aan te trekken ;-)

Er moet dus geshopt worden voor een kleine meid...ik houd wel van stoer en basic...maar dat is best nog een uitdaging in de kleine maatjes...iemand tips?





Foto's via Pinterest

Geen opmerkingen: